Ahad, 25 Julai 2010

playboy...

oh gosh!

WTH...sorry if aku terkasar bahasa..tapi itu yang terlintas difikiran aku...
PLAYBOY betul mamat ini...kenapa perlu playboy?? anda hott sangat ke??
sorry kalau anda terasa tapi ini yang terjadi hari ini...
aku jadikan hal ini sebagai pengajaran pada diri aku sendiri... ingat aku layan kau aku suka kat kau?? eh silap lah..aku layan ingat kau ini lelaki yang biasa-biasa je..tapi kau suka mempermainkan perasaan insan yang bernama WANITA...

aku dah siasat segala-galanya..aku dah agak kau hanya mengambil kesempatan terhadap WANITA yang mana-mana yang kau suka..hey LELAKI ITU, aku rasa kau perlu berhenti sekarang??
your girlfriend always story about u at me..how dare u ...your girlfriend always waiting you..but you never appreciate what she done..hey common lah..hargai lah yang dah sayang kat kau..jangan buat hal lagi..HEY DUDE your background and your attitude so suck man...memang tak layak kalau nak berkawan dengan aku...

last but not least...sebelum apa-apa terjadi kat diri kau atau masa kan mendatang hidup kau tak kan sempurna tanpa girlfriend kau...pikirlah sendiri kau dah besar weh...cepat-cepatlah kau sedar sebelu terlambat..mungkin kali ini kau tersilap orang nak mengambil kesempatan sebab aku bukan jenis WANITA yang mudah percaya kat orang..event pun orang yang terdekat...

p/s : HEY LELAKI ITU sesungguhnya kau belum terlambat...dan lagi satu aku nak ingatkan kau hormat orangboleh?? sebab mulut kau macam longkang busuk yang amat..longkang rumah aku pun tak macam nie baunya..thx kakitangan majlis... ^_^