Selasa, 6 Julai 2010

s a k i t ....

S A K I T...

: ya sakit..terasa sakit...sakit yang memang tak boleh nak di luahkan dengan kata-kata ..cuma dapat merasai nya saja...

: sumpah aku tengah sakit..tak perlu kalian tahu cukuplah sekadar aku seorang yang merasainya...

: mereka ketawa..bergembira..sedangkan aku SAKIT....kalau lah DIA merasai kesakitan yang aku alami..faham kah DIA??..mustahil untuk DIA dapat merasai sama..

: ya , aku BODOH..bertindak tanpa berfikir...mengapa?? kerna aku..hilang mengawal diri..maafkan aku..

: ya sakit , sebab aku tidak dapat menjaga Mu...

: ya sakit , kerna aku tidak sempurna bagi mu..

: ya sakit amat ,jika aku tidak mengembira kan mu..

: ya,terlalu sakit bila DIA mencemuh kan kata-kata yang tidak menyenangkan hati ini..

: ya sakit , bila DIA meninggalkan ku...

......kerna aku cuma ada DIA saja....

dan SAKIT untuk aku kembali senyum...


1 ulasan:

slay the dead squad berkata...

saya sudah lama alami ... last2 ape yg slay dapat drpd sakit tu ... sepi aje ... biasa aje la skrg ... da'normal ... sabar yek ...